Tuesday, August 18, 2009

..hARi2 YaNG mEnAriK...

.. Bismillah..

..Assalamualaikum..

... Nampaknya jari jemari ni menggarab lagi karya yang tak berapa menarik untuk dibaca.. sekadar berkongsi catatan harian dengan sahabat2 yang sudi membaca.. hehehe..2 3 hari yang lepas banyak perkara yang menerjah hidup ini.. cewahhh.. hehehe.. 2 hari lepas ada seorang hamba ALLAH ni telah melanggar cermin sisi kereta saya sampai patah.. nasib lah hamba ALLAH ni nak membayar segala ganti rugi.. kene lah RM 350 untuk segala cost termasuk menggantikan cermin yang baru.. segalanya nampak normal.. seperti yang dahulu.. itu yang penting.. syukran pada hamba ALLAH tu.. walaupun memang salah dia tp masih ada hamba ALLAH yang baik budi pekertinya..

.. Sejak stay with my family ni.. memang dijaga makan dan minum.. bukan itu je.. kesihatan juga diambil kira.. huhuhu.. tak pela demi masa depan saya juga kan.. alhamdullilah.. saya dapat ibu dan ayah yang mengambil berat.. dan yang sentiasa ada disisi sewaktu susah dan senang saya.. sewaktu sakit dan sihat saya.. terima kasih untuk emak dan abah...

.. "bugsy" ni nama binatang kesayangan saya.. seekor hamster yang dihadiahkan oleh seorang rakan.. hehe.. skunk bugsy dah mcam overdos lemak dia.. makin gemuk lak.. ntah lah.. rasanya saya bagi makan as a normal quantity yang layak bg seekor hamster.. tp mcam teroverdos lak saya bagi.. tp yang penting bugsy looks sooo cute.. hehehe.. gemuk yang sihat dan PEMALAS!!!.. hehehe.. kalu tido dah nampak macam kuih bijan tak pun bola golf.. bulat je.. bugsy nampak lg comeiii bile dia bgn tido.. mcm human buka sebelah mata dulu tuk warm up.. hehehe.. pastu baru buka dua2 mata.. kalu ika nampak ni.. mesti dia geram punya.. (to ika: bugsy mmg dah mkin bulat. tk lama lg akak nak cari pasangan dia.. kesian pulak dah macam bujang lanjut usia.. hehehe)....

..haritu saya lupa tutup pintu kandang dia. ermm.. apa lg mcm lipas kene cabut ekor( lepas ada ekor ke?? wutever la..) lari mcam pelari pecut negara.. heaven sangat dpat keluar.. susah btl nak tangkap.. tp sekadar hamster pejam mata pun ble.. hehehe. akhirnya tertangkap juga.. sekejup je la dia rasa in heaven.. ( to bugsy: lepas ni siap la.. kene mandi dalam sinki.. )

.. Ok lah.. rasanya tak ada apa sangat nak tulis.. to my frenz out there.. jaga diri baik2.. jgn lupa jaga kesihatan lebih2 lagi dengan wabak yang semakin menular.. H1N1 ni.. pakai la mask tuk elak kan dijangkiti..

.. insyaALLAH.. dengan izinNYA moga dapat digarab lagi nukilan yang tidak berapa menarik tuk ditulis disini.. wassalam..

..AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN ...

1 comment:

  1. akkk rindunyaa kat bugsy..eeeeeeeeeieiei gigit perut die baru tau..

    myvi akk sakit kee..ler sape langgar die..ish..

    ReplyDelete