Wednesday, November 11, 2009

.. PERKHEMAHAN..

Bismillah..

Assalamualaikum..

Waktu saya tengok gambar-gambar lama.. tangan dok klik folder rompin.. ermm.. tetiba rasa rindu nak pergi lagi.. dah lama rasanya tak buat aktiviti menjenguk ke hutan.. last muna bawa pegi hutan hulu langat.. hehehe.. tak ada lah hutan sangat pun..


semuanya nampak bersih sebelum masuk ke hutan, tiada kotoran.. sempat bergambar kenangan di papan tanda ENDAU ROMPIN sebagai kenangan..



Ini adalah hasil kraftangan kami.. bersusah payah kami memerah idea untuk membuat kraftangan yang paling kreatif.. alhamdullilah kami menang untuk bahagian muslimah..



khusyuk mendengar uncle mengajar cara-cara nak buat pondok.. actually kami sekumpulan yang patut buat.. tapi macam 90% uncle je yang buat, kami tolong2 angkat kayu je.. hehehe.. seronok sangat masa ni..

ini lah hasil nya.. apabila pondok telah disiapkan.. kami namakan teratak sakinah.. nampak aja macm ni.. tapi sangat kukuh.. telah diuji dengan melompat-lompat diatasnya tapi masih tidak runtuh.. muat untuk 5 orang kot.. kami sempat terlena lagi..


.. Kebesaran ciptaanMU..


..Keindahan CiptaanMU..


.. Inilah kurniaan ALLAH yang tiada nilainya.. saya dan kawan-kawan mengunakan air sungai ini untuk minuman kami.. rasa macam air mineral.. lebih bersih dari air masak..

.. Bergambar kenangan sebelum pulang.. semoga dapat kembali lagi...



No comments:

Post a Comment