Tuesday, September 15, 2009

.. CeRiTa ..



Bismillah..

Assalamualaikum..

.. ermm.. tgh menghitung hari kita dah nak beraya... sekejup sahaja masa berlalu, rasa macam baru je kita mula puasa.. tengok2 dah nak raya.. cerita pasal raya ni... tahun ini kami sekeluarga beraya dikampung ayah. di besut.. terengganu tp dah nak dekat ngan kelantan.. lama tak balik sana.. rindu juga nak makan ketupat manis mok ngah buat..memang pure>> nak makan pulut panggang..lg satu yang meriahnya pg2 raya dah makan nasi berlauk, nasi dagang, nasi gulai dan macam2 lah.. tahun ni yang seronok nya balik raya sebab 2 cousin kahwin.. ermm.. dua2 lelaki.. nasib.. kalau tak???... hehehe..

.. shopping raya???.. beli sekadar yang perlu je.. hee..

.. biskut raya??... emak dah beli dah.. semua kuih tunjuk... ermm..

.. baju raya???..ermm.. pakai yang mana ada je lah kan.. heee... :0

.. kasut raya??.. tak ada pun..pun pakai yang mana muat...

.. persiapan raya??.. ala kadar je..


kenapa gambar ini diupload ye.. tak ada kene mengena ngan raya pun.. heee.. sebenarnya rindu sama itu orang.. itu orang semua tak ada rindu sama saya.. hahaha...


.. Ok lah.. di kesempatan ini juga.. saya nak minta maaf zahir dan batin andai diri ini ada berbuat salah atau mengecilkan hati mana2 pihak.. minta ampun dari hujung ke hujung.. pada sahabat2 yang nak beraya dirumah saya..dipersilakan sangat2.. kita meriahkan suasana raya.. tp jagn lupa amalan pun kita kene dahulukan.. yang mana baik kita teruskan.. yang mana tak elok.. kita muhasabah diri kita... insyaALLAH..


.. SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN..


..Wassalam..

No comments:

Post a Comment