Saturday, July 25, 2009

.. TRAGEDI 26 JULAI 2009 ..

.. Bismillah..

.. Assalamualaikum...

.. Lama rasanya tak online and update blog ni.. bukan malas.. cuma connection problem dekat rumah. ditambah pulak dengan rasa penat bekerja.. huhu.. baru lah hari ni ada masa untuk update blog nie..

Sebenarnya baru pulang dari bangi menghadiri seminar yang dianjurkan ole khilafah centre tajuk dengan afni dan ika.. diawal program tetiba saya mengalami sakit gigi yang teramat.. akhirnya ambil keputusan untuk keluar cari ubat tahan sakit.. tapi bila pakai ubat masih jugak tidak kurang.. ambil keputusan untuk rehat sekejap di kedai makan..

Di kedai makan.. order lah air suam limau dengan air suam kosong.. mula-mula minum air limau suam.. dah rasa sakit.. tp masih boleh tahan lagi.. minum pula air suam panas.. dah tak ble tahan sampai air mata pun mengalir menahan sakit yang teramat.. akhirnya afni dengan ika ajak pergi klinik berhampiran.. nasib ada klinik.. jumpa doktor.. ambil ubat dan dapat mc untuk esok.. tp kalu sihat rasanya pergi kerja..

After tu.. decide untuk pulang ke rumah.. rosak program hari ini dengan afni and ika.. kesian diorang.. rasa serba salah pula.. tapi memang tak boleh tahan sakit gigi nie.. huhuhu.. akhirnya drive balik dengan rasa sakit ni.. pecut kereta sambil telan ubat tahan sakit..

.. akhirnya sampai rumah.. ingatkan nak tido. tapi tak boleh tido.. nie la hasilnya sebab tak boleh tido.. huhuhu.. update blog..

.. pada afni and ika.. minta maaf sangat2 sebab dah rosak kan program hari ini.. nanti lepas ni insyaALLAH kita akan habis kan juga program yang kita dah aturkan.. hehehe.. anyway memang seronok dapat menghabiskan masa sama2.. huhuh..
.. ok lah.. sampai disini sahaja.. rasanya sakit ni pun macam dah kurang.. alhamdullilah...

.. wassalam...

No comments:

Post a Comment